Škola – vježbaonica za studente
Osnovna je škola Trnsko školske godine 2011./2012. imenovana vježbaonicom za redovne studente Učiteljskog fakulteta u Zagrebu za nastavni predmet Glazbena kultura. U suradnji s profesoricom Učiteljskog fakulteta Dianom Atanasov Piljek i učiteljicama razredne nastave prvih, drugih i trećih razreda, studenti će održavati javne nastavne sate. |
|
Cilj nam je osposobiti studente za primjenu metodike glazbene kulture u samostalnom izvođenju nastavnog sata.
POSLOVI I ZADATCI UČITELJA MENTORA U VJEŽBAONICI: • planira, priprema i vrednuje rad studenata
U rad su vježbaonice uključene učiteljice:
|
Osnovna je škola Trnsko je od 14. prosinca 2012. god., na vrijeme od 4 godine, imenovana vježbaonicom za redovne studente nastavničkih diplomskih studija Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za nastavu matematike i informatike.
U suradnji s profesoricama Prirodoslovno-matematičkog fakulteta i učiteljicom Ivanom Kokić, učiteljicom matematike i informatike, studenti će, neposrednim uvidom u njezin rad, upoznati školu kao organizaciju, upoznati zakonsku regulativu vezanu uz osnovno školstvo, pedagošku dokumentaciju, operativne planove i programe matematike i informatike u osnovnoj školi, nazočiti satima učiteljice mentorice, održavati probne sate nastave matematike i nastave informatike te samostalno izvoditi ogledni sat pred učiteljicom- mentoricom i sveučilišnim nastavnikom-voditeljem Metodičke prakse. Nastavni će se satovi održavati tijekom prvog polugodišta svake školske godine.
Cilj nam je osposobiti studente za primjenu metodike nastave matematike i informatike u samostalnom izvođenju nastavnog sata.
POSLOVI I ZADATCI UČITELJICE MENTORICE U VJEŽBAONICI:
- planira, priprema i vrednuje rad studenata
- surađuje s voditeljem Metodičke prakse
- surađuje s ostalim učiteljima mentorima i stručnim suradnicima u vježbaonici
- sudjeluje u analizi odgojno-obrazovnog rada.
Ivana Katalenac, prof. matematike i informatike
Ciljevi su stručno- pedagoške prakse:
- upoznati školu
- upoznati temeljne funkcije škole i uvjete za njihovo ostvarenje
- upoznati metode rada školskog pedagoga te njegovo stručno pedagoško djelovanje u školi
- upoznati metodičku i metodološku osnovu rada razvojno-pedagoške djelatnosti.